Ebruyavuz0 hamileliliğimin başından beri normal doğum istedim. Yürüyüşler, egzersizler hiç aksatmadım… 38 de çatı muayenesi oldum. Çok kastım kendimi keşke daha rahat olsaydım diyorum. Acı olmuyor bu arada. Çatımın normal doğuma uygun olmadığını ve doğum esnasında çeşitli sıkıntılar yaşayabileceğimizi söyledi doktorum. Ve mecburen sezaryen günü belirledik. Her şeyden önce bebeğin sağlığı önemli. Onun için en sorunsuzu, en uygunu hangisiyse onu seçmek lazım. Bu konuda doktoruma güvendim ona bıraktım açıkçası ben.