Sinemdmrcoglu Kızlar 9aylık bebegım var adetım gecıkınce kan testı verdım 5hAftalık hamıleymısım ne kadar korunsamda kazayla olmuş napcam bılmıyırum
Minnakkk1 Sinemdmrcoglu olsun veren Allah canm şükret o bebeği ne cok isteyenler var blıyomusunn biraz zor olucak ama ikisi aradan cıkıcak bıde güzel yanından bak ve olmayanlarada dua et canm hayırlısıyla bebegnı kucagına alırsn ınsaAllah ne zaöan yaptn test kan verdnmı
Elifyali Minnakkk1 cok sevindim…gozunuz aydin Rabbim saglik sihatle kucagıniza almayi nasip etsin… Kurban oldugum rabbim kimsenin kucagini bos birakmasin inşaAllah 🙏
Minnakkk1 Elifyali cok tesekkür ederim güzel haberleri almak sizlerede nasip olsun cok farklı bo duygu cok dua edıyorm sizler içinde
Deletedmom15262 Minnakkk1 tebrikler sağılıkla kucağınıza alın canım canı gönülden çok sevindim senin adına hayırlı olsun 🌹🤲🏻💞