Merhaba Van’a yeni taşındık 18 haftalık hamileyim. Tuğba atasaral özel kliniğine gidiyorum. Çok memnunum. Ancak kafamda bazı sorular var. Vanda güzel bir hastane yok hastanelerin imkanları yeterli mi?, epiduralli doğum yapabilir miyim bilen varsa beni aydınlatabilir mi