Edahamdi123 kuzum ben de kahverengi leke olduğunda gittiğimde kese yanı kanama noktası olduğunu yani keseye benzer ama içi kan pıhtısı dolu bir alan olduğunu tespit etti. Yaklaşık 2 haftadır kahverengi lekem geliyor hem de yoğun bir şekilde, yani o alan temizleniyor. Dua et Allah’ın izniyle hiçbirşey olmaz inşallah. Bu benim 3. Bebeğim 2 si düşük olmuştu, çok korkutucu bir durum evet Ama Allah korusun tüm bebekleri ve anneleri 🤗🤲🤲🤍🐥