Kızlar yardımınıza ihtiyacım var reglim 7 gün geçti hala olmadım bugün iyice araştırdım ve predictor erken gebelik testi olanı aldırdım sabah ilk idrarımla da yaptım ama negatif? Vücudumda hiçbir regl belirtisi yok aksine hamilelik belirtisi var inşallah hamileyimdir