Ben daha 25 teyim 49 kiloyla hamile kaldım 58 oldum çok hızlı alıyorum bacaklarımda oluşmaya başladı bile ve 3. Aydan beri jel ve yağ kullanmama rağmen geçen oturudm ağladım şimdiden böyleyse doğunca nasıl olur diye eşim çocuğun için değmez mi diyor değer tabiki ama insanın illa canı sıkılıyor