Kızlar yavaş yavaş doğuma hazırlanıyorum hem ruhen hem bedenen ilk doğumum olacak bi çoğu kişiye sordum doğum sancısı neye benziyor diye adet sancısından daha kötü diyende oldu onun gibi olan da ( bende adet olduğum zaman çok kötü olurum yatak yorgan yatarım yani o derece ) bu sabahta yavaştan yavaştan sokulup hiç gitmeyen bir agrım var kramp gibi ama çok ta ağırdan ağırdan sokuluyor doğum belirtisi olabilir mi hem korkuyorum hemde yok be erken daha diyorum 😔