rabia_12 Kızlar Günaydınnn. 4+5 im bu sabah lavobaya gittim ve leke leke kan geldiğini gördüm böyle açık pembe renginde sizde de oldu mu normal mi yoksa hastaneye gitmeli miyim
Nurayademir rabia_12 bnce hastaneye gıtme sansımız varsa eğer gidin derm ya da doktorunuza ulasabılırsenız sorun açık renk ve siyah renk tehlıkelı oluyormus ben kahverengi gelse bile telas yapıyorum bıraz fazla geldıgınde ıhml edmeyın derim
Kahvelim_ rabia_12 hemen git hemen ! Kan leke bunlar hamilelikte iyi değil sonrasında üzülme şimdiden tedbir alınabilir
Gizmolata rabia_12 hastaneye gidin lütfen.inşallah sorun yoktur içiniz rahat etmesi için doktora görünün
Nurayademir rabia_12 dedğim gbi açık renk glmesı ınsanı telas yapdırabılıyor ama yine de siz bılırsınız