Leylayunus 38 haftalık hamileyim bayadır kasıklarımın altında bıçak kesiği gibi acı var böyle bişey yaşayan varmı sanki derim kesliyo gibi
matruskaa Leylayunus o benim iki haftadır var 40 haftaya giricem doktoruma sordum bebek baskı yapınca öyle hissediyosundur demişti ama dediğin gibi alt karnımda sadece doğum sancısı olsun diye bekliyorum ama yok 😄