Ly020818 merhaba 33 haftalık gebeyim, bunu doktoruma sormak bu hafta aklıma geldi. Nasıl rahat yatabiliyorsan öyle yat, kendini sakın sağ sol diye şartlama, söylendiği gibi bir sıkıntı olmaz bebeğe dedi. Hatta zaten son aylarda uyumak zor, kendine bir de bu yüzden eziyet etme dedi. Doktorumun tecrübesine güveniyorum, gerçekten dediği gibi de uyku sorunu yaşıyorum. Sağa dönsem bile 1 saatten fazla uyuyamıyorum, o yüzden zorlamıyorum kendimi artık.