Hapymommy06 pozitif çıktım, eşimde hiçbir belirti yoktu o negatif çıktı. Sonradan ona antikor testi yaptırdık, pozitif. Yani o benden önce olup geçirmiş bile… hiç farkında olmadan. En ufak belirtisi yoktu.
gerçekten çok tuhaf bir hastalık. Korkmayın ama lütfen, geçip gidiyor. Dediğim gibi grip de olabilirsiniz 😊