Jasmineee Bebeğin eşi genelde aşağıda olur ve 27-28.haftalar gibi yukarı çıkması beklenirmiş. Doktorum benimkinin de aşapıda olduğunu söylemişti, ilişkiyi yasaklamıştı kanama olunca. Ama kanama sebebi değildi eşin aşağıda olması. O normal bir durummuş. Zaten çok şükür dedikleri gibi o 25.hafta gibi kontrole gittiğimde yukarıda olduğunu söylemişti.