Merhaba merak ettiğim için birşey sormak istiyorum internette gezinirken gözüme çarptı ilk hamileligim 2.aya girdim nide bulantim çok fazlaydı iki gundur pek yok göğüslerim agirmiyor artık bebegi kaybetme durumlarında bunlar yaşanıyormuş çok korkuyorum daha kontrolüme de var yardımcı olurmusunuz ?