Gebeliğimin 5.ayından itibaren tansiyonum yüksektir yani büyük 14leri küçük 9ları veya fazlasını görüyorsa yüksek seviye demek oluyor
tansiyon ilacı günde 4kere 2şer adet kullanıyorum limon sarımsak aklınıza ne gelirse hepsine rağmen hala düşmüyordu
33 haftanın içindeyken artık baş dönmesi göz kararması derken bilincim oynamaya başladı söylenenleri anlamıyo nabzımı aşırı hissediyodum doktorumu aradım hemen acile gidin dedin ayrıca tuvalete çıkamıyodum yani idrar atamıyosunuz şişlik oluyo çok kötü
hastanede nst ve tansiyona bakıldı bebek iyi ama benim tansiyonum 15/10 olmuş nabzım 115ti doktor yatış verdi tahlillerim yapıldı bunların üstüne yoğun göğüs ve sırt ağrısıda eklendi ayağa kalkmak hayaldi resmen tuvalete dahi gidemedim hep birileri götürdü
bebeği garantiye almak için ciğer geliştiriciler gereken vitaminler takviyeleri hep verdiler 3.gün tansiyonumu düzene aldılar bebeğin hareketleri aşırı yavaşladı bu sefer hala çok yavaş bazen 3-4 saat kıpırdamıyo 5-6 saat kıpırdamazsa hastaneye gideceğiz doğum olacak ve kuvöze girecek çocuk benide yoğun bakımda en az 1 gün tutacaklarmış doktor herşeyi paylaştı bizle hazırlıklıyız 😒ve evde yine tansiyonum 14/9 nabzım 120
İdrarda protein dışında bütün belirtilerle preeklemsiyi yaşadım ve cidden tansiyon çok önemli aman evinizde sürekli ölçün hala yürüyemiyorum şişlerimden hala ağlıyorum acıdan
Var mı geçiren aranızda?