miniklerimm- 9 haftalık hamileyim ikinci hamileliğin gece bi anda dikiş yerime sancı girdi (sezeryan ) daha sonra alt tarafa girdi 40 50 dk kıvrandım şimdi belim karnım patlicak gibi agriyo neden labilir
alenrenas1 miniklerimm- inan bilmiyorum canım sırf üstte kalsın diye yazıyorum , önceki gebeliğinle arası az mı acaba ondan olabilir mi ?
Beyzan miniklerimm- yerleşme ağrıları olabilir ben de sizin gibi ikinciye hamileyim ilk haftalar surekki adet ağrısı çektim ve adet olacağım düşük olacak diye çok korktum şükür 13 e geldk bir sıkıntı yok siz de Allah korusun kanama olmadığı sürece korkmayın ağrılar normal
miniklerimm- Beyzan korkuyorum sezeryan yerim sis geceden beri sağ tarafimda sis duracak halim kalmadı sol tarafa yatmak geciriyo hiç birşey haal devam ediyo
Mnevvr53 miniklerimm- anladim canim kontrolle ne zaman gideceksiniz sancimdan dolayi bana progestron baslamislardi
Mnevvr53 miniklerimm- bence erken gidin derim sanci önemli bir durum . Erken randevu bulma ihtimaliniz varsa yada öylede gidipde sira da verirler