Derinsmom Neslihan1903 önceki gün yediklerinize de bağlı olabilir her ne kadar bağlı değil deselerde inşallah tokluk yüksek çıkmaz 🙄
Busra34ybg Neslihan1903 bildiğim kadarıyla sınır 110 canım yani sınır geçmemişsin benimde 99 çıkmıştı doktor normal demişti
esraizmirli Neslihan1903 gece 12den sonra bişey yedinizmi o da etkiliyor ben her açlık şekerimi ölçtürmeye gideceğim zaman en geç 11 de yemeyi kesiyorum çünkü ne zaman 12 de bişey yesem 95 96 çıkıyordu açlık şekerim ona dikkat edin o da farkediyor
Neslihan1903 Derinsmom inşallah bakalım nasıl çıkacak zaten bende bozulmuş açlık şekeri vardı düzeldi hamile kalmadan önce yine bozuldu sanırım 🤗
Neslihan1903 Gamzeakd bizim hastane 105 miş sınır ama makinada açlık 111 çıktı bir sonraki 187 çok yüksek
gamzelinaz Busra34ybg evet kitabı olarak 60 100 aralığı ama her hastanede farklı kit kullanıldığından referans aralığı 5 10 oynayabiliyor
alininannesii Açlık şekeri 60-99 gr/dl dir sınırları, lab ref değerleri yanlış yazışmış olabilir, bazen de üst sınırı çok geçmediyse çok sorun edilmez, dikkat etmeniz söylenir
Neslihan1903 esraizmirli doktorda öyle dedi ilk diyet sonda olmazsa insülin hallederim inşallah iştahım yeni açılmıştı 😫