Selamlar. 22.haftadayim ve sanırım şimdiden 8 kilo kadar aldım. İyi kötü dikkat etmeye çalışıyorum ama artık hareketlerim de ağırlaştı ve asırı yorgunum hem de sureklı. İnanın kolum kanadım kalkmıyor. Sofrayı kursam kaldıramıyorum. Canım sadece uzanmak istiyor, yemek yemek bile tas tasamak gibi yoruyor sanki. Evde video açıp egzersiz yapayım istiyorum ama üşengeç mi oldum tembel mi yapamıyorum. İnanın uzanırken Bi kitap alıp okuyayım diyorum ona da yorgunum. Mide yanmalarim hala devam ediyor. Ve en kötüsü ciddi derecede kabizim. Hemoroidim de var. Ilaç almazsam çıkamıyorum. Alırsam da düzenli almak istemiyorum bağırsak alışacak diye. Çıkmaza düştüm sanki. Bazen de durduk yere depresyona giriyorum sanki. Benim gibi olup çıkış yolunu bulabilen var mı