Hurma yemeye başladım olan sancımda gitti 😬şaka bir yana 38+5 nst de ye geldik sancım 9 larda. Bu bebek ne zaman gelecek herkes buraya yazıyor sancım çıkmazsa suni mi verir diye benim kızımın gelesi mi yok 🤷🏻♀️Yoksa bu haftalarda normal mi 🙁2 gün önce 70 lerdeydi