Lemonade mucizemsiii ben önü düğmeli gecelik sabahlık takımı aldım sezaryen olursan pijamanın beli rahatsız eder gecelik al dediler 🤷🏽♀️
Derin2828 Ay bende çok pişmanım ilkinde aldığım gecelikler duruyor dantel falan ne alemmişiz rahat düğmeli bir takım bide basit elbise tarzı midi alacağım lcw den bakıyorum, karar verenler görsel atsın bizede fikir olsun
Derin2828 [url=https://hizliresim.com/NZ8uP6][img]https://i.hizliresim.com/NZ8uP6.jpg[/img][/url] Bunlar nasıl hanımlar sezeryanda ilk gün gecelik tarzı daha rahat oluyor birde bunları beğendim 🧡