İlk gebeliğimde olduğu gibi şimdide 8 haftalıkken bebeğimin kalbi durdu ve pazartesi günü yani beş gün önce kürtaj oldum. Kürtaj olduğumdan bugüne kadar lekelenme tarzında kanamalar oldu fakat dün akşam kaşıklarıma adet ağrısı gibi ağrılar girdi şimdi bi kalktım pedim resmen yarısı dolmuş pazartesi randevum var fakat normal mi bilenler var mı aranızda 🥺