Biz de 6+3 de gittik doktora duyamadık ama görebildik kalp atışını şükür hatta doktor ilk baktığında yoktu biraz geçince tekrar baktı yavaş bir kalp atışı görebildik biraz daha geçince tekrar baktı daha da hızlanmıştı kalp atışı muhtemelen daha yeni oluşmaya başladı kalp atışı dedi doktorumuz