Hamileyimasy Bu zamana kadar gittiğim doktorlae hep bir kız bir erkek dedi umutlandik bizde zaten istediğimiz oydu ama detaylida ikisine de oğlan dedi belki de yanilmistir diyorum içimden dizinde detaylida cinsiyet yanılması oldu mu hiç?
Busra34ybg Hamileyimasy benimde ilk erkek sonra kız dendi ama detaylıda erkek net dendi sonraki kontrollerimdede doktorum erkek dedi
Svdkcbyk Hamileyimasy detaylıda erkek dendiyse kesin erkekdir bizim de kız erkek birsürü şey söylendi detaylıda kesin kız olduğunu öğrendik ☺️❤️
Savciergoc Hamileyimasy benim de 12. Hafta da erkek gibi dedi canım 16. Haftam da kız %80 dedi sonra ki kontrol de ayrıntılı da %200 kız dedi 🥰 ayrıntılıdan sonra değişen olmuyo pek canım çok net görüyorlar çünkü
Mineust Detaylıda tam belli oluyo canım öncekiler yanılıyo genelde. Benimde bi kız diyolardı bi erkek. Detaylıda ikiside erkek dedi. Hala ikiside erkek net belli oluyo artk
Mineust Cagsel 20 canım. 22 dede girdim ben detaylıya ordada söledi erkek diye. Zaten erkek dedilerse kesin erkektir. Genelde göremeyince kız diye söylüyolar sonra kendini gösterimce erkek oldugu belli oluyo
Cagsel Mineust bizde 12.haftada baktı belli olmaz dedi ısrar edince kız gibi ikisi dedi ama 16. Netleşir dedi. Bilmiyorum değişir mi
Cagsel Savciergoc bizde 12. Haftada ikisi kız gibi dedi değişir mi kızdan erkeğe çok duymadım😂 ama belli olmuyormuş