Anneciksen bnmde aynı snn gibiydi cnm hatta sorunmu var diodum hep uzuluodum veee 8. Hafta mide bulantım ve koku hassasiyetim bi başladı cok kotu oldum ;( yemek yiyemiyodum eve giremiodum kokudan şimdi 11+2 olduk midem bulantım hala var ama hafifledi ara ara bulanıyor koku hassasiytmde degşklik yok 🙁 keyfini çıkar hamileliğin canım inşallah miden cok bulanmaz ve rahat bi hamilelik geçirirsin hayrlı olsun bebeğin