Gulaybayrakdar ben henüz 12 haftalığım ama benim yıllardır göğsümde iki kitle vardı dokununca olduğu yerde hareket ediyor gibi bi tanesi ceviz gibi oldu çok ağrı yaptı zamanla kayboldu, diğeri hala duruyor. Ben doktora sormuştum ilk çıktığında fibrokistik diye bişey demişti zararsız olduğunu söylemişti 🤷🏻♀️ Ama siz yine de doktorunuza danışın. Bendeki zamanla ağrı yapıyor dokunamıyorum. Belki sizinki sütle alakalı bişeydir ama olmayadabilir. Korkutmuyorum ama göğüste oluşan bu tür rahatsızlıkları kulak ardı etmeyin 🌸 Allah şifa versin