Mltmbrz Arkadaşlar merhaba 4-5 gün önce hamile olduğumu öğrendim fakat kimyasal gebelikmis. Dün değerlerim düştü ve kanamam başladı. Bu şekilde kimyasal gebelik yaşayıp sonrasinda ne kadar zaman sonra hamile kaldınız. Veya hamile kalınca ek bi tedbir ilaç kullandınız mı ?
Mugee09 Mltmbrz canım kimyasal gebelik Doktorlar çok onemsemiyor yani ciddi virsey değil , doktorum normal hemen tekrar hamile kalabilcgmi söylemişti ekstra Birşeye gerek yok, diğer ay Hamile kalmıştım tekrardan
Nazlicann1993 Mltmbrz ben de geçirdim kimyasaldan sonra vücut temizleniyor hemen hamile kalırsın dedi doktor bana öyle de oldu çok şükür
gel_artik_bebegim Mltmbrz canım ben 2 kez kimyasal gebelik yaşadım yeniden hamile kalabilirsin bu 1 ay sonra da olabilir 1 sene sonra da benim iki kimyasal gebeliğim arasında 9 ay vardı mesela ve ikincisi de kimyasal olunca doktor yine hamile kalırsam bebegin tutunmasına yardımcı olsun diye duphaston verdi
ozi52 Mltmbrz Ben de agustos ayın da dış gebelik geçirdim. Eylül de adet oldum. Ekim de hamile kalmışım. Şuan 14+6 günlügüz🧿🙈 Yani Sizin için hayırlısını hayırlı zaman da rabbim tekrar nasip etsin canım 🤲🏻🧿💙
Busrans Bende gecen sene ocak ayinda gecirdim bi lac ay korundum daha snra rabbimin izniyle hamile kaldim simdi gün sayiyorum kafaniza takmayin ben kafama cok takmistim hersey stresten geciyor rabbim nasip edecegi gunu bilir dua et sadece
Mltmbrz gel_artik_bebegim rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah böyle heveslenip hevesin kırılması kötüymüş
Mltmbrz ozi52 allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin insallah çok mutlu oldum :) darısı başıma inşallah
82oykunisa82 Bende üst üste 2 kere yaşadım vücud kendini hazırlarmış peşine 2ay sonra hemen hamile kaldım stres yapma sakın hiç beklemedigin anda geliyor bebiş Allah tez vakitte kucağıni doldursun inşallah 😌
Mltmbrz 82oykunisa82 amin cok teşekkür ederim :) rabbim yavrunuzada sağlıklı bir ömür nasip etsin inşallah
gel_artik_bebegim Mltmbrz tabiki kötü ben 3.5 yıl sonra görmüştüm çift çizgiyi ve çok umutlanmıştım düşüğü öğrendiğimde baya kötü oldum ama şimdi reglimi bekliyorum 1 hafta var bu ayı değerlendirdim hsmile kalmak için ne duyduysam yaptım bu ay bakalım
gel_artik_bebegim Mltmbrz inşallah birkaç belirti var ama adet de olabilir o yüzden umitlenmek istemiyorum pazartesi kan testi vericem bakalım:) sen neler deniyorsun