Ekinci-ada12 canım bende de çok fazla oldu o hamile olduğumu öğrendikten 1-2 hafta sonra ortaya çıkan sorundu hapşırdığımda ayakta kaldığımda hatta kusarken zorlandığımda yattığım yerde ıpıslaktı çamaşırım 19+6 yım ara ara yine oluyor doktorum hormonlardan dolayı akıntın çok olması normal su gibi olması da normal şuan bebeğin suyu o kadar az ki bir gelmeye bitmesi lazımdı mantıken 18+2 de suyumun gayet iyi olduğunu söyledi.