[silindi] Merhaba kızlar aranıZda gebelik zehirlenmesi yaşayan var mı ? Tanaiypnu sürekli yükaek olan ? Nedir belirtilwr sizce?
aslihancvk [silindi] bende tansiyon yok ama şeker var birde kaşıntı başladı Cidde şekilde tahlil yaptılar gebelik koleztazi şimdi ilaç kullanıyorum ama geçmedi daha bir gün oldu başlayalı delircem kasinmaktan uyuyamıyorum