Kızlar selam serbest meslekle uğraşıyorum masabaşındayım yani; 37+2 deyiz tek sorunum el ve ayak şişliği onun dışında bir şikayetim yok şükür... Son bir hafta daha çalışayım diyorum haziran 6 sezaryen günüm..
Herkes çalışma yat evde doğum öncesi dinlen sonra çok ihtiyacın olacak diyor... Tecrübeli anneler görüş ve düşüncelerinizi bekliyorum...
Şimdiden teşekkürler herkese hayırlı doğumlar 🙏🏼☺