Selam arkadaşlar iki çocuğum var ikiside sezeryan aralarında 13 ay var şimdi kızım 4 aylık adet olmadım tekrar hamilemiyim bilmiyorum eğer öyleysede yine arada zaman olmamış olucak sorun olur mu etrafınızda benim gibi üst üste sezeryan doğum yapan var mı korkuyorum