Elif_18 Merhaba kızlar. Doğum sonrası kanama için Depend çok mu gerekli. Normal adet döneminde kullandığımız gece-uzun pedler yeterli olmaz mı? Ben sadece normal ped aldım ve doktorum normal doğum diyor. Ne yapmalıyım sizce. Kararsız kaldım.Özellikle tecrübeli anneler deneyimlerini yazarsa çok sevinirim.
Yasemin00 Elif_18 Depedn de iyi oluyor canım ben sezeryanla dogum yapalın5 ay oldu depedn aldım için den bir tane kullandım sonrasında hep orkid kullandım gerek görmedim Depedimide bosa almışım yani öle duruyorlar valla
MinnakLiva Elif_18 ben depend kullandım aşırı kanamam vardı 2 paket bitirdim üstüne kızımın Bebek bezlerini taktım, gece pedi olmaz açıkçası çok sık değiştirmemiz lazım üstünüz başınızda batar ayrıca
3prensesannesii Elif_18 kesinlikle depend almalısın iyi ki almışım dediğim tek şey ped koymuştum üstüm başım her yer kan olmuştu sonra depend giydim ay iyi ki dedim ya 😂 tertemiz kullan at kilot gibi
Elif_18 MinnakLiva Normal doğum muydu. Çok kararsız kaldım alsam mı almasam mi diye. Bir de hangi beden aldınız acaba ? Kilonuz kaçtı doğumda?
MinnakLiva Elif_18 hayır sezeryandı ama fark etmez ikisinde de kanama ilk günler baya yoğun oluyor hatta normalde daha fazla olabiliyor sezeryandayken rahimdeki kanın bi kısmını doğum sırasında vakumla temizliyorlar temiz çalışabilmek için 82 kiloydum L beden aldım 😊
61Aysen Elif_18 Norml orkid deil. Ama bedenli orkidler oluyo ben onalrdan L beden aldım uzun ve icinde baya kalin bi sungeri var sizdircani sanmam depend falan almadim.Sadece o pedden aldm 10 taneli gerk duyarsm tekrar alirm yda bebegn bezleryle idare ederm ama kanamam az olursa zatn evde norml.orkitte takrm bn Buyk L bedn pedi hst götürcem.evde bi sekilde halledilr hst onemli bnce.Bnde norml doğum bekliyorm
DaisyMom Elif_18 ben ilk dogumumda almadim.Cok fazla kanamam da olmadi leke leke.Ama ped kullanmadim.Cocuk bezi kullandim.Bimden almistim 4 numara.Normal adet zamanlarimda bile artik ped kullanmiyorum bezin rahatligina alistim.Akti bulasti derdi yok cok olmadigim halde bebek bezi kullaniyorum.Tavsiye ederim.Ikinci dogumum olucak yine bebek bezi kullanicam 🤗🤗
haziranin25i Elif_18 arkadaşlarım depend aldı ve çok memnun kaldılar bende onların tavsiyesi ile depend aldım henüz kullanmak nasip olmadı 🤭
Gamzeakd Elif_18 canım ben 6 sene önce doğum yaptığım da öyle depend mepend yoktu. Hastanede veriyolardı hasta pedi kcaman 😂😂 valla çok iyi tutuyodu. Ama insan bi rahatsız oluyor yürürken .. herkesin kanaması farklı oluyor benim çok abartı olmamıştı. Ama çok olanda var normal pedler tutmayabililr . Eve gelince iki tane ped koyuyodum . Ya da bebek bezi 🙈🙈
alininannesii Elif_18 depend istemezseniz yine ebebekte lohusa pedleri var onlara bakın, ama depend direk kilot olduğu için çıkar at, kilotla uğraşma bir daha, ben de 29 haftalığım henüz denemedim ama 2 oaket depend koydum kenara
Herseyguzelolacak Ben 105 kiloyum depend de hangi beden almaliyim bilemedim olmazsa diye korkuyorum alan varsa bilgi verebilirmi
Ght Herseyguzelolacak canım ben de dün post açtım kilolarımiz yakın xl sipariş ettim olur dediler bana bakalım .
Ght Ben de bir sürü ped almıştım ama tutmaz dedikleri için bı paket de depend sipariş ettim .İkisini de koyacağım hastaneye.