Selam kızlar bu soruyu şu anlamda sordum şimdi tabi ki biliyorum kabaca ama bazı yorumlarda burger king çay kahve gibi şeyleri kesinlikle yemediklerini gördüm faydalı değil tabi ki farkındayım ama canı çekiyor insanın ben 18 haftalık hamileyim 2-3 kere burger king yemişimdir ya da kahvaltıda maksimum 1 bardak çay içerim bunlar yasak mı yani arada bir canımız bi cips çekse burger çekse bile yememek mi gerekiyor şimdi korktum bunları görünce