Sedosunuz 24 yaşındayım 3. Gebeliğim bi oğlum var 4 yaşında kizimi kaybettim 2 ay yaşadı şimdi 36 haftalık hamileyim oğlan buda 😊
Gul_meftun burcu1225 Kimse 4. Yü söylememiş😀35 yaşındayım 4. Ye hamileyim.☺️ 16-13-7 yaşlarında çoçuklarım bizde 24 haftalık olduk. Sanki ilk yeni taze anne gibi heyecanlıyım. Rabbim hayırlısıyla kucağımıza aldırmayı nasip etsin
asra42 @burcu1225 bende 21 yaşındayım şubatta 22.yasima giricem😁kızım var 2 yaşında 😍2.gebeligim 38+2 haftalk olduk 🥰
SutlacimiYedimmiBen burcu1225 ben 25 yaşındayım bir oğlum var 2bucuk yaşında ikinci oğluma hamileyim yarın 21.haftamıza giriyoruz . Amacım 27yi geçmeden üçü tamamlamak😊
zeyno_gr burcu1225 20 yaşındayım 18 aylık oğlum var 37 haftalıkta 2. Oğluma hamileyim ☺️❤️ Hiç bir şekilde şu an 3. Yü düşünmüyorum tabi eşime kalsa kız istediğinden 3. Yüde yapar 😂 oğlanlar büyüsün bakarız duruma göre