Bende 35+6 da gittiğimde 2500 gramdı, 37+0 da gittim 2700 gram olmuş doktorum normal diyor, bende başlarda endişe ediyordum ama doğuma kdr 2900 3000 gram olacak dedi doktorum. Hem doğum için bence bir avantaj ztn sonrasında sütümüz besleyici olursa bebeklerimiz kendini toplayacaktır. Sende içini ferah tut sağlıklı olsunlar önemli olan o 🤗👶🏻🧿