Neseliiii Rabbim korusun, riskiniz ne düzeyde bilemiyorum ancak çok öğürmemeye çalışın kusarken, elinizle karnınızı tutun kasılıp sıçramasın, hatta hapşırma ve öksürme esnasında da tutun. Benim de riskliydi genelde yattım , eğilip doğrulmadım, ağır kaldırmadım, ev temizlemedim. Kabız olmamaya, zorlayarak tuvaletinizi yapmamaya da gayret edin, sabahları aç karnına iki üç kayısı kurusu yiyip ve ılık su için. 🤲🏻🧿🤲🏻🧿♥️