aysetrmz merhaba kızlar oğlumun adı Ahmet Sait şimdi yine hamileyim yiğit koymak istiyorum ama bununda ek bir ismi olsun istiyorum Yiğit isminin yanına hgni isim yakisisr size 😊😊😙
midekoruyucu aysetrmz belki size saçma gelebilir ama ben olsam ona da ahmet ismini verirdim 😁😁 biri Ahmet Sait, diğeri Ahmet Yiğit 😁😁😁 ben öyle isimlere çok takılmıyorum oğlum olursa eşimin adını, kızım olursa da kendi adımı koyucam Allah izin verirse 😂
aysetrmz midekoruyucu eşimde bi ara tuturmustu kendi adımı koyacam tuhaf oldum senin tercihin canım mutlu olacaksan koy tabikide
aysetrmz midekoruyucu eşimde bi ara tuturmustu kendi adımı koyacam tuhaf oldum senin tercihin canım mutlu olacaksan koy tabikide
midekoruyucu aysetrmz 😁 benim hoşuma gider valla. Aile büyükleri beni vazgeçirmeye çalışıyor ama nafile 😂