Kizlar merhaba 🌺 Önümüzdeki hafta muhtemelen doktorum sezaryen için gun verecek ama sonrasi icin o kadar korkuyorum ki. Nasil hareket edebilecegim egilme, kalkma vs. Yenidogan fotograf cekimi yaptirmak istiyordum acaba ilk 10 gun icinde ne durumda olacagim, kendi derdime dusup bebegime ilgi gosterememe korkusu, sütüm hemen gelecek mi, bebegime ilk zamanlar yetebilecek miyim korkusu… bunlar gibi bir suru soru gozumde o kadar buyudu ki bebegime kavusacagim heyecanini bile yaşayamıyorum. Benim gibi hisseden anneler var mi aci eşiğim cok dusuk ari soksa aglayacak duruma geliyorum son günlerim biliyorum ogluma kavusacagim ama surekli aglamakliyim 😔