Yesim1995 Semabkr benim aylardır oluyo ara ara ama saymadım. Olduğum pozisyonu değiştirdim daha çok dinlendim geçiyo
aslihancvk Semabkr benimde çok oluyor kasılmalar normal dedi doktor ama nst de sancılar yüksek çıktı açılma yok o yüzden ilaç kullanıyorum sancıları durdurduk çok şükür
Rukiye36 Ben de benzer durum yaşadım canım korkumdan hala uyuyamadım gün boyu devam etti arada sancı vuruyordu ama bekleyim bend e burda 🤷🏻♀️
Gizem_gg Rukıye sancın sürekli ard arda oluyorsa doktora gtmelısım ama arada oluyorsa bunun ıcınde bı sıkıntı yokmus rahım büyüdükçe sancı normalmiş