Babybump 50-60 nedir ya öyle bi özel hiç duymadım ben 600 liraya yaptırdım ikili testi profesördü benimki de özel muayenehanede Nişantaşı’nda o yüzden biraz pahalı olabilir ama 50 de çok ucuz. Sizinki gayet iyi bence ne çok ne az
Senayyalcin Dilan2912 benim ki prof doktordu gayet de işinin ehliydi devlet de şansıma sıra buldum ve ücretsiz yaptırdım aşırı da memnunum 😊
Cerennn35 Dilan2912 özel bir klinikte takip ediliyor gebeliğim muayene 400 ikili tarama icin 150 verdim uçlu tarama içinde 150 verdim ayın altısında da detaylı ultrason var onuda 450 ye ayarlardık
Duygus97 Dilan2912 50 60 a yaptıranlar çok şanslı. Normalde Bi gebelik testi bile en az 60 TL oluyor biz biraz fazla vermişiz 😂