Bu aşı ne zaman yapılıyor kaçıncı haftalarda yaptırdınız
Sebla55 bizim ebe hareketlerin hissedince gel dedi 20. Haftada gittim 24.haftada 2.si yapıldı 🤗
Sebla55 21 haftada ilk dozunu yaptırdım
Sebla55 beni 20. Haftada çağırdı canım
Sebla55 20. Haftada yaptırdım
Ben ilk dozunu bugün yaptırdım. 23 haftalığım.
19 haftalikm bugun yaptirdim👍
Bugün yaptırdım bende . 21.haftamdayım