ssnnmmm Pinar_sevgili01 ilk 3ay ilişki çok önerilmiyor doktorunuza mesaj atın tutunma kanaması zorlamadan kaynaklı bir kanama veya düşük tehlikesi olabilir bunu sadece doktorunuz anlar
Birtane2307 Pinar_sevgili01 tehlikeli olabilir seni progestana baslaticak doktorun muhtemelen bide iliski yasaklar bizimde ilk basta yasaktı kalp atisi duyana kadar simdi 8.haftaya girdik progestan ilk bastan beri kullaniyorum karin agrim icin belki onun sayesinde kanamam olmaz insallah
Kmndas Pinar_sevgili01 doktorunuz ilişki yasağı koyabilir 3 ay bide progestan başlar iğne verir düşük önleyici 2 gün önce bende kanama geçirdim her kanama düşük belirtisi olabilir hafife alma dedi bana sende devam ederse git doktora
Wonderwoman Pinar_sevgili01 benim kananmam yoktu normalde de ama yinede ilk 3ay ilişki yasaktı kuzum doktorunla konuş ama kan diyorsun acil birşey olabilir en geç yarın mutlaka acile gitmeni öneririm seni korkutmak istemem ama kan iyi birşey değil mutlaka yarın doktora görün
Pinar_sevgili01 Daha hiç gitmedim hastaneye kendim test yaptım sağlık ocağında da kan verdim hamileyim ama 6 haftalık olunca gitmeyi düşünüyordum o yüzden hiç ilaç kullanmıyorum geçen yıl da boş gebelik geçirdim
Birtane2307 Pinar_sevgili01 keske gitseydin yarin acile hemen git Allah korusun kimyasal veya bos gebeliK olabilir niye 6 haftalik Olmasini bekliosun iki gunde bir beta verip degerlerini hocaya gostermen gerekiyor bak gecmiste de kotu bisey yasamissin vakit kaybetmeden gitmen gerekiyor kanaman da olmus
Nurayademir Arkadaşlar ben de 10+5 haftalık gebeyım az once biraz koyu kahverengi kan geldi korkmalı mıyım napayım sizce
Dilek_yksl Nurayademir ilaç veriyorlar bana pruluton ve progestan verdiler kanama iyi birşey değil dediler doktora görünmenizde fayda benim de kahverengiydi sonra kırmızı oldu şimdi tekrar kahverengine döndü
Dilek_yksl 8 haftalık hamileyim benim de önce kahverengi sonra kırmızıya dönen kanamam oldu çok korkuyorum doktora gittim hemen bebek yerinde dedi ama kanama iyi birşey değil dedi
Birtane2307 Pinar_sevgili01 evet en azindan beta hcg bakarlar bi azalma var mi azalma varsa veya cok yuksek degilse hemen kadin dogumcuya gonderirler
Nurayademir Dilek_yksl şükür eski kanmış bir sorun yok şükür bi kere oldu gectı ama telas yapdım yıne de her ıhtmle karsı progestan hap verdi 😇 herkes ve sız de bn de sorunsuz guzl bir hamilelk gecrırırz İNŞALLAH