busbusbus10 Kızlar bazen bebeğime flaş tutuyorum zararı var mı acaba karnımız ışığı tamamen geçirmiyordur demi 33 haftalık hamileyim ☺️
Cansugmzee busbusbus10 zararı varmıdır bilmiyorum ama bnde tutuyorum bazen özellikle kımıldadığı zaman iyi görüyüm die😂🥰
DaisyMom busbusbus10 birsey olmuyordur umarim.🙈 Bende geceleri tekmeleyince hemen flashla videoya aliyorum.32+6 haftaligim bende🤗🤗
midekoruyucu busbusbus10 gerçekten hiç aklıma gelmeyen bişeydi bu 😂 kanıma girdiniZ 😂😂😂😂 bende denicem alışsın ışıkta uyumaya 😂😂😂
busbusbus10 Cansugmzee aynen bende napıyım heyecanlanıyorum genelde karanlıkta çok hareket ediyor hemen tutuyorum 🤗🥰
Ohaezgi busbusbus10 hıı anladım hiç duymamıştım, peki rahatsız olursa? Ben bebeği sinirli falan olur diye çok dürtüklemiyorum😂