Ahsenkubratirtil Kızlarrrrr güzel anneler 2.ayında karnı çıkan varmı benim gibi çok merak ettim benim fındığım kendini hemen belli etttiiii varsa lütfen yazın bana güzel anılarımızı birlikte konuşalım çok merak ettiğim için sizede sormak istedim 🤱🏼❤️🥰
Ayseguldt Ahsenkubratirtil 4. Aydan önceki sanırım ödem şişkinlikden dolayı çıkıyo karın misal ben çok zayıfım 6. Aydan önce çıkmadı karnım başlarda gaz şişkinlik çok olduğu için karın kocaman oluyo
Zekplt Ahsenkubratirtil karnın iç yapısına bağlı demişti doktor iç karnın inceyse çabuk çıkarmıs mesela buyuyunce ayakları karnında tekme atarken görürmüşsün doktor öle diyordu
Ayse2011 Ahsenkubratirtil 😅 tabiki benim çıktı bile 8 haftalık olduk doktoruma sordum iç karnı dar olanda belli oluyor dedi ama fazlasıyla şişkinlik var bende birde gaz tabiki her halükarda belli oluyor yani 😂
25moonlight-2021 Ahsenkubratirtil gaz ve şişkinliktir o. Ben 43 kiloyla Hamile kaldım ona rağmen 16.haftada çıkmaya başladı karnım.
Ahsenkubratirtil Ayseguldt herkes de değişiklik gösterir benim annem 7. Aya kadar saklıyorken benim 2. Ayda çıkıverdi meğersem iç karnım dar ve inceymiş ☺️👍🏻👏🏻
Ahsenkubratirtil 25moonlight-2021 bi kaç kişi de aynı şeyi demiş de arkadaşlar okuyanların bilgisi olsun doktora gittiğim de dedi herkesin iç karnı bir olmaz dedi senin ki çok küçük ki olduğundan çok fazla büyüyecek de dedi biZim genler de de var benim yengem 2 aylıkken 4 aylık bir göbeğe sahip olup nefes alamıyor 3 gebeliğinde de aynısı oldu 👍🏻 bilginiz olsun hiçbirşey mümkün değil değildir ☺️😁😂 ve sadece benek boyutu değil oluşan kese boyutu ve bebekle karın büyür 🤯🥰😍❤️👍🏻👍🏻👍🏻
Ahsenkubratirtil 25moonlight-2021 gaz sorunu hiç yaşamıyorum bir hamile olarak şuan henüz elhamdulillah ödem de toplamadım iç karnım küçük ve ince imiş bu sebeble erken çıkmış belirginlik göstermiş ☺️ Doktor kimi 6. Aya kadar saklar belli olmaz kimi de 2. Ayda 4 aylık gibi gezer dedi 😂😂😂😂
Birtane2307 Ahsenkubratirtil ben 65 kiloyum 2 aylik hamileyim canim benimde gobegim cikmis ama hafif kilolu olanlsrda gobek sisiyor odem topluyor gaz oluyor adet olmadigimiz icin baya odemli oluyoruz canim lavabiya da eskisi gibi rahat ve sık gitmiyoruz malum bebek küçücük suan 2.ayimizdayiz Minacik bisey zaten onun nasil cikmasini bekleriz ki o bebek degildir gobusumuzdur😃😃
midekoruyucu Ahsenkubratirtil canım ben 9 haftalıkken kasıklarımın olduğu kısımda ufacık bi şişlik farkettim sırt üstü yatınca görüyordum sadece. Şuan 12 haftamızı bitirdik şükür ve o şişlik daha da büyüdü ama hala yatınca belli oluyor biraz şiş ve sert 🥰 normal ayaktayken sadece kendi şişliğim belli oluyor maalesef 😅 hatta eşim senin karnın büyümeye başlamış dedi 🤣 dedim yok o benim kendi göbeğim 🙈😂
Aysekrcy Bende normaldede zayıf ama göbekli biriydim şimdi 13. Haftada şişko ama göbekli biri oldum hele yemekten sonra 5 aylık sivri bir göbek oluyor 😂😂 yazık eşimde bebek ne kadarda çabuk büyüyor diyor 🙈😂😂
Ahsenkubratirtil Aysekrcy ya ne kadar güldüm buna 😂😂 maalesef ki hem göbüşüm vardı hemde bebek erken çıktı biz 9.ayda ne hale geliriz bilemiyorum 😂😂 benim eşimde arada bakıp bakıp bu çocuk Kocaman olucak ben sana diyim diyor zavallım 😂😂😂😂
H-Tass Bende 15+ 4 teyim benim de bu hafta farkedilir şekilde çıktı sanki ama benim farkedeceğim şekilde 😂🙈 dışardan bakan hamile demez kabız şişkinliği gibi 😃
Haticeyuce31 Ahsenkubratirtil benim oğlumda 5. Aydan sonra minik minik çıkmaya başlamıştı valla bu gebeligimde daha erken çıktı temmuz bebeğiyiz bide nasipse 3 biti 4. Ayin içindeyiz simdi 4 5 aylik gobisim var nerdeyse 😊🙈
Bulutsevdasi Gaz şişkinlik ödem yok benimde karnım belirginleşmeye başladı. Ben hergun baktığım için pek anlamadım ama eşim anlıyor birde üstüme tam oturan kıyafet giyince belli oluyor..belim cukurlasti göbeğim yandan belli oluyor