Acile gitmeden bir parça düştü onu alıp biletin içine koyduk ve doktorunu aradım şehir dışında olduğu için ilaç ismi gönderdi bunu iç pazartesi günü de gel dedi ama o düşen parçayı görünce ben duramadım acile gittim serum taktılar kan aldılar değere baktılar değerim oldukça yüksek çıktı iğne vurdular kanı durdursun diye sabahta hastaneye gittim başka kadın doğum doktoruna kalp atışını duydum herhangi bişeyi yok dedi ama keseden büyük kanaman var tuvalet ve yemek hariç yerinden kalkma dedi sanırım ikizdi ve birisi düştü pazartesi gidip doktoruma göstericem 😔