songulkayan ben genelde sol yatmaya alistirdim kendimi o sekilde yatip kalkiyorum.Bacagima kramp girdiginde veya belim agridiginda duz yatip agrimin gecmesini bekleyip sag tarafa yatiyorum yaklasik 10 dk.Sonra tekrar sola.Sag ve duz yatma pozisyonlarinda uyumuyorum.Iyi degil diyorlar ben de yatmiyorum pek.