Tarkun_meva Mrb kızlar 5 haftalik olduk ama çok özür dileyerek söylüyorum gazım oluyo normal mi bide yemek çok yiyorum 😊😇🤦♀️
2melek_annesii Tarkun_meva malesef benimde basladı canım 4+5 im 2 gündür cok fena yani 😂 ilk gebeliğimde böyle yasamamıstım sanırım normaldir yaa bide gece olunca o gaz agrı yapıyo bende inşallah gecicidr bu gaz yoksa kocam pert olcak😂😂😂
Buketkucuk Tarkun_meva Canım bazılarında gaz çok oluyor sana tavsiyem çörek otlu şeyler ye, bütün yemeklerede kimyon koy ikiside gazı alıyor
2melek_annesii Tarkun_meva inşallah güzel Bi hamilelik geciririz canım rabbim tüm hamilelerin yardımcısı olsun
Serpil-3 Tarkun_meva bişey diyecemde korkmayın kızlar 14+6olduk hala gazım var ve sanki 5aylık gibi göbüşüm var ben diğer iki hamileliğimde hiç böyle bişey yaşamadım valla çok enteresan doktora sordum saat 7den sonra bişey yeme ve yemekten sonra 1saat yürüyüş yap dedi anam bu soğukta nerde yürüyecem zaten kalçalarımın üstüne basamıyorum çok ağrım var şu şişkinlik bari olmasa dikkat etmezsen doğuma kadar sürer dedi🙈🙄inşallah biter
Deletedmom27 Tarkun_meva 16+2 yim hala tanker gibi şişiyorum gazdan😂gur gur sesler de cabası🤭normal yani yediklerine dikkat etmeye çalış gaz yapan şeyler az tüket,bide bol su iç demişti doktorum🌿
YagmurBzrgl Ben de 5. Haftadayım. karnımda sürekli şişkinlik ve gaz oluyor, resmen baskı hissediyorum bağırsaklarımda 🙈😂 ayrıca bende geğirme de çok oluyor sizde de var mı bu durum 😅
Tarkun_meva YagmurBzrgl aynısı ya bnm göbeğim cikiyo gaz var gegirme gece zor Uyuyom sabahta kalkamıyorum
imerveg Tarkun_meva benim de o haftalarda basladi gaz sorunum, 27+3 oldum hala fena gaz var 😂😂 yemeklerine kimyon koy en rahatlatici o oluyor
YagmurBzrgl Tarkun_meva sanırım bir süre daha çekeceğiz bu durumu. Bebişlerimiz sağlıkla gelsin de biz gazlı olalım 😂🙏🏽