Atesbeyinannesi Asenadgdvrn80 Nasıl anladınız çok merak ediyorum 🙈 yani benim içime de kız doğuyor ya da öyle istiyorum bilmiyorum 😅 ama doktorum dahil herkes erkeğe benzetti 😅
Prensesinannesiii1 Nasibim ya canım 21 haftalık oldum her gittiğimde dr bi kız bi erkek en son gittiğimdede kız gibi dedi kesin bişey söylemedi yani belirsizlik içinde kaldım
Dunyam35 Nasibim kıza benziyor dedi ama yinede hayırlısı sağlıklı gelsin inşalalh 😍çok teşekkür ederim canım baktığın içinde
Esengul42 Nasibim https://imgyukle.com/i/aBKKkn Merhaba bu bir diğer ultrason resmimiz dün tahmin etmiştiniz burda acaba ne görüyorsunuz merak ettim düşüncenizi :)