Merhaba Kızlar
37+3 hamileyim.
normalde haftaya çarşamba 38 haftada sezeryan olucam ama doktorum bu hafta pazartesi komtrole gittiğimde rahim ağzımın kısaldıgını ve yatış yapmam gerektiğini söyledi her an gelebilir dedi başı cok aşağıdaymış. zaten sürekli bi baskı hissediyordum son 1 haftadır. Kasılmalarımda çok coğaldı ve son 3 gündür aşırı bel ağrım var cok şiddetli. Bugünde hafif kasıklarıma vuran ağrı giriyo geri cıkıyor. Af edersiniz aşağı tarafıma baskısıda bugün baya coğaldı. İnşallah çarşamba gününe kadar bekler bebişim ama baya korkmaya başladım bugün cünkü şikayetlerim baya arttı bugün😣