Mertimm Meltem374141 Bende 32. Haftada girmiştim ama bizim riskliydi .. Hastanede yattığım zamanlardan kalma .
Aloneanqel Meltem374141 medical park 36 dan sonra nst çekiyormuş bir problem yoksa (erken doğum gibi) canım. Biz 34+0 ız çok şükür 🙏🏻 Bekliyoruz bakalım 😊