Öykü ismini çok beğendim ama eksik hissediyorum yanına uygun bi öneriniz var mıı?
BusraSahin- öykü ismi tek başına da çok güzel cnm kızımın ismi de öykü
BusraSahin- kız arkadaşım öykü lina koymuştu.
BusraSahin- öykü ada
BusraSahin- bence tek başına güzel bi isim
BusraSahin- öykü ela 🐣