1 haftadır sadece bacaklarımın iç kısmında şiddetli bir kaşıntı oluyor yalnızca geceleri ve pütür pütür kabarıklık var kaşınan yerlerde, o kadar kaşıyorum ki kanıyor neredeyse lütfen aynı sorunu yaşayan varsa bir cevap yazsın, doktora gider gitmez söyleyeceğim zaten ama şuan duramıyorum pijamayı falan çıkartıyorum değmesin bacağıma diye.